sunnuntai 10. helmikuuta 2019

LÖYSIN SEN!!!

Ranskankielinen biisi, jonka äitini nauhoitti c-kasetille kesällä 1997 ja jonka olen kuullut monet kerrat. Koskaan en kuitenkaan saanut tietää sen nimeä tai esittäjää. Olen käynyt hiljattain lävitse äitini kasettikokoelmaa vain sen löytääkseni. Kannatti kuunnella myöhään yöhön. Vihdoin, vihdoin, vihdoin ja viimein löysin etsimäni:



Rakastan tätä sielukasta soundia, laulajan ääntä ja melodioita. Hunajaa ja mannaa, minun on ihana olla. Mylène Farmer, aivan tuntematon artisti mutta kenties tutustumisen arvoinen. Vertige, mikä biisi. Tämä soi vielä pitkään.

Vittu jees!

10 kommenttia:

QroquiusKad kirjoitti...

Minä puolestani yritin löytää Blogger-profiilin Google +:n tilalle. Meniköhän pieleen?

QroquiusKad kirjoitti...

Entä nyt?

Lauri Stark kirjoitti...

No, nyt toimii!

QroquiusKad kirjoitti...

No niin, täällä sitä sitten ollaan vielä huhtikuussakin ainakin Järjestelmän puolesta! Kiitoksia nyt vielä kerran tästä varoituksesta, jonka jatkoin tänään edelleen mestariblogisti Yrjöperskeleen kommenttiosioon sinun nimissäsi toki; siellä kun yksi ja toinenkin kommentoi Kuukkeliplussan kautta.

Lauri Stark kirjoitti...

Se on hyvin tehty.

Lauri Stark kirjoitti...

Yes!

QroquiusKad kirjoitti...

Kiitän Samettia kiittämisestä, mikäli hän minua kiitti?

Lauri Stark kirjoitti...

Tai ehkä se tykkäs biisistä :p

Sametti kirjoitti...

:3

Lauri Stark kirjoitti...

Moi moi