lauantai 26. helmikuuta 2022

Ryssän kauhu

Juuh, eliks maailman paras peli.

6 kommenttia:

QroquiusKad kirjoitti...

Osaamme siitä laulun!
Melodia on tämä:

https://www.youtube.com/watch?v=5htcXhHQ7Vk

Ryssän kauhu
Marssimme on pauhu!
Narvaan marssin
Askele vie.

Narvan maassa
Tulituksestamme
Ryssä kattaa
Ruumiillaan maan!

Narvan jälkeen
Etehen me käymme.
Moskovassa
Seisahdumme:

Voitonvodkan
Kallosta me juomme.
Ryssän kauhun
Putlerin kuolemaksi!

Ryssän kansaa
Emme tahdo tappaa!
Olkaa kanssamme
Ihmisiksi!

Itse asiassa minä pidän monista venäläisyyden piirteistä.
Ne tiivistyvät mielestäni tässä videossa:

https://www.youtube.com/watch?v=pn0qIkH6wlE

Lauri Stark kirjoitti...

Luu kurkkuun!

Anonyymi kirjoitti...

Jaa onks tuo uusversio sanonasta, kuollut inkkari paras inkkari ?

-jpt-

Lauri Stark kirjoitti...

Jaa, mikä? En mä sinällään tahdo pahaa ryssille, kunhan vain pysyvät poissa täältä.

Tärkeää onkin muistaa, että RYSSÄ on RYSSÄ vaikka voissa paistais.

Anonyymi kirjoitti...

Minua vaan häiritsee nämä jotkut hörhöt, jotka täällä blogimaailamssakin tämän Ukrainan jutun takia nyt julistavat että pitäs mennä vapauttaan viipuria ja karjalaa natseista, kun minun tieteääkseni neki on aivan tavallisia ihmisiä ..
Monilla sellasilla joilla ei taida olla mitään sidettä Karjalaan, haikailevat sitä hirveesti takas nykyään, minulla ei ole itsellä mitään haikailua karjalaa kohtaan tai sen takassaamista
vaikka isä syntyi siellä ja lähtivät evakkoon kun täytti 15v, ..

-jpt-

Lauri Stark kirjoitti...

Totta kai Karjala pitäisi vallata takaisin, kuten myös Salla ja Petsamo. Ei vain realistinen tavoite juuri nyt.